Sou a: Inici / Hemeroteca / Celebrem la Transició Ecosocial ETSAV

Celebrem la Transició Ecosocial ETSAV

18 d'octubre jornada de celebració i cloenda del procés
Celebrem la Transició Ecosocial ETSAV

RÀDIO EN VIU AL PATI DE L'ETSAV - Celebrem la transició ecosocial!

El dimecres dia 18 d'octubre
de 14.30h a 18h
al pati de l'ETSAV

Membres de les cooperatives de La Politja dinamitzaran un programa de ràdio de reflexió i celebració de la transició ecosocial.

Podreu gaudir de:
  • TAPess de proximitat
  • cervesa artesana de Collserola
  • música amb valors
Alhora que farem una divertida immersió radiofònica al full de ruta per la transició ecosocial de l'ETSAV

A les 15.30 taula rodona amb:

• Mireia Boya. Directora General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic de la Generalitat de Catalunya.
  • Roser Hernández. Subdirectora general d’Economia Social, Tercer Sector i Cooperatives de la Generalitat de Catalunya.
  • Bernat Picornell. Tinent d'alcaldia de Drets, Dinamització de la Ciutat, Comerç i Seguretat de l’Ajuntament de Sant Cugat.
  • Pere Fuertes. Director de l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV)
  • Yago Ayllon. Representant de l'estudiantat de l'ETSAV
  • Simona Cerri. Membre del pol cooperatiu La Politja
Debatran sobre:
  • Per què és moment d'apostar per la transició ecosocial i els valors de l'ESS?
  • Quines accions s'estan emprenent des de la teva organització en aquesta línia?
  • Què hem de fer com a societat perquè més organitzacions en preguin consciència i transitin?
  • Als qui han participat del procés... quins impactes / millores penseu que aporta a l'organització?
  • Dels reptes i propostes generades,  Quins t'han semblat més urgents? I per què?

Confirma la teva assistència

T'hi esperem!

Les transicions ecosocials son aquelles que plantegen models relacionals i de consum circulars, solidaris, ecològics, equitatius, feministes i en armonia amb la natura.

Teniu tota la informació al vostre abast: