Sou a: Inici / Hemeroteca / ‘Algorrritmes UPC' nou pòdcast

‘Algorrritmes UPC' nou pòdcast

Rehabilitar: el futur sostenible de l'arquitectura. Roger Saquet
‘Algorrritmes UPC' nou pòdcast

Coincidint amb la celebració del Dia Mundial de les Ciutats, el 31 d’octubre, el nou pòdcast de la sèrie ‘Algorrritmes UPC’ reflexiona sobre el futur de l’arquitectura i la importància de pensar en la construcció i la rehabilitació des del punt de vista de la sostenibilitat i la lluita contra el canvi climàtic.

'Rehabilitar: el futur sostenible de l’arquitectura' amb el professor de l'etsav Roger Sauquet, és el tercer episodi de la nova temporada dels pòdcasts 'Algorrritmes UPC', una iniciativa de la UPC per apropar a la ciutadania, en especial al públic jove, els darrers avenços científics i tecnològics de la mà d'investigadors i investigadores de la Universitat. Una segona temporada de la sèrie que se centrarà en l’arquitectura i l’urbanisme, i també en la tecnologia multimèdia, i que té el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de Barcelona Activa.

'Algorrritmes UPC' està disponible a iVooxSpotify i YouTube, on cada setmana es pot escoltar un nou capítol.