Sou a: Inici / Hemeroteca / Programa d'Educació financera

Programa d'Educació financera

adreçat a l'estudiantat i al personal de la UPC
Programa d'Educació financera

UNIvers financer, programa presencial sobre finances personals a càrrec de l'Institut d'Estudis Financers

dimecres, dia 29 de novembre
de 15h a 17h
aula T4
la participació a la sessió és gratuïta

L’Institut d’Estudis Financers, membres de la European Financial Planning Association (EFPA), oferirà a l'ETSAV una de les sessions del seu Programa d’Educació Financera EFPA. Estarà impartida per personal voluntari de l’associació i adreçada a estudiantat i al personal de l'escola.

Té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.

Objectius d’aprenentatge
- Ser coneixedors de la nostra situació financera
- Quins tipus de diners existeixen
- Com fer del nostre pressupost personal, un bon company de viatge
- Ser capaços de diferenciar entre despeses fixes i variables, o despeses-obligatòries, voluntàries i discrecionals.
- Valorar els diferents medis de pagament (targetes, bizum, ...)
- Saber conceptes usuals del món financer, com TAE, TIN, IBAN, EURIBOR,...
- Aprendre a gestionar, planificar i valorar les decisions financeres