Conviure al Besòs

26/02/2024

exposició del MISMeC 2021-23

Conviure al Besòs

Exposició del Màster en Intervenció Sostenible en el Medi Construït de l’ETSAV (MISMeC) al vestíbul de l'escola

Els treballs presentats recullen el procés d’Acció-Recerca que l'estudiantat i el professorat del Màster han desenvolupat durant els cursos 2021-22 i 2022-23.

Durant aquest període els integrants del MISMeC han dut a terme una diagnosi participada amb un fort compromís amb un dels barris amb els índex de vulnerabilitat urbana més alts de la ciutat de Barcelona.

El treball ha estat possible gràcies al suport del Centre de Cooperació i Desenvolupament de la UPC i de l’Institut Municipal d’Urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona.

L’exposició està concebuda amb caràcter itinerant: després de l’ETSAV viatjarà pel Territori Besòs donant així continuïtat a diverses accions que el MISMeC desenvolupa en diversos àmbits de l’Eix Besòs.