Sou a: Inici / Hemeroteca / 'White light' projecte d'estudiants ETSAV

'White light' projecte d'estudiants ETSAV

primer premi concurs nacional Saint Gobain
'White light' projecte d'estudiants ETSAV
La XIX edició del Architecture Student Contest culmina amb el lliurament de premis a projectes innovadors en sostenibilitat, destacant les propostes de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès i la Universitat de Valladolid.

Primer premi del concurs nacional Architecture Student Contest 2024 de Saint Gobain, lliurat a la proposta de l'equip format pels estudiants de l'escola Hug Fernández i Aina Mitjà, pel seu projecte "White Light" amb una dotació de 1.500 euros.

L'equip guanyador del primer premi, a més de la dotació econòmica i el reconeixement, viatjarà entre els dies 10 i 12 de juny a Hèlsinki, Finlàndia, on tindrà l'oportunitat de defensar el seu projecte en la Fase Internacional del Concurs, que serveix de punt de trobades per a estudiantat i professorat de diferents universitats del món.