'White light' projecte d'estudiants ETSAV

08/05/2024

primer premi concurs nacional Saint Gobain

La XIX edició del Architecture Student Contest culmina amb el lliurament de premis a projectes innovadors en sostenibilitat, destacant les propostes de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès i la Universitat de Valladolid.

Primer premi del concurs nacional Architecture Student Contest 2024 de Saint Gobain, lliurat a la proposta de l'equip format pels estudiants de l'escola Hug Fernández i Aina Mitjà, pel seu projecte "White Light" amb una dotació de 1.500 euros.

L'equip guanyador del primer premi, a més de la dotació econòmica i el reconeixement, viatjarà entre els dies 10 i 12 de juny a Hèlsinki, Finlàndia, on tindrà l'oportunitat de defensar el seu projecte en la Fase Internacional del Concurs, que serveix de punt de trobades per a estudiantat i professorat de diferents universitats del món.