Refugi climàtic d'Elorrieta

19/06/2024

premi Pladur a la millor solució constructiva

El divendres 14 de juny es va fer la Gala de la XXXIV Edición Premio Pladur on es van entregar tots el guardons i els diplomes dels premis locals. La gala es va celebrar a "La Real Fábrica de Cristales" al municipi de La Granja de San Idelfonso (Segòvia).

Aquest any la proposta del concurs era "La recuperació del refugi d'Elorrieta com una nova escola pels muntanyencs" en el Parc Nacional i Natural de Sierra Nevada.

La proposta "Refugio Climático de Elorrieta" dels alumnes de l'ETSAV Sílvia Prujà Mayà i Eric Moya Soler i com a coordinador el professor Alexandre Gauthier Amigó, van aconseguir el Premi a la Millor Solució Constructiva, a més a més de finalistes al Premi Ibèric al Millor Projecte d'Arquitectura.

El jurat va valorar l'ús de sistemes d'aïllament pensats en l'eficiència energètica com la integració del projecte en l'entorn físic i mediambiental.