Premi Ricard Roso d'Arquitectura i Patrimoni Cultural

02/07/2024

guardonats com a millor TFG i TFM treballs d'estudiantat de l'escola

Premis Ricard Roso d'Arquitectura i Patrimoni Cultural 2024, convocat per Acció Cultural del País Valencià

El treball fi de grau "Construcció d’una identitat. Estudi sobre els escars mallorquins i el seu valor en la memòria col·lectiva”, de Xavier Piza Reynés, i tutoritzat per Maribel Rosselló ha estat guardonat amb el premi fi de grau.

I el premi al millor Treball fi de Màster ha estat pel treball '8 Portes: centre d'interpretació i investigació a les mines de can Palomeres, Malgrat de Mar' de les estudiants Marta Mayoral Antich i Mariona Blanch Vernet, tutoritzat per Isabel Castiñeira i Ricard Ulldemolins

En aquesta primera edició, s’han presentat un total de 37 treballs a concurs de les Escoles Tècniques Superiors d’Arquitectura de València, Barcelona, el Vallés, Girona i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat Rovira i Virgili.

L'acte de lliurament es va realitzar el 28 de juny a la Sala de Projeccions de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de València.