Beca Postgrau "La Caixa" al Regne Unit

19/07/2024

Pol Mensa guanyador de la beca de màster a la Royal College of Art, London

El 23 de maig l'estudiant Pol Mensa Biosca va ser seleccionat per guanyar la beca  de Postgrau de la Fundació "La Caixa", 2024.

Cursarà a la Royal College of Art de Londres el MArch Design Practice.

Amb aquest màster tindrà una entrada en el món de la recerca en arquitectura, concretament en temes relacionats amb la gestió climàtica, així com també en la cadena de processos tant materials com polítics i normatius vinculats al món de la construcció.

La facultat d'arquitectura de la Royal College of Art fa anys que s'interessa pels processos i els efectes de l'extracció, transformació i gestió dels materials involucrats al llarg de la vida dels edificis, i també temes més específics com l'efecte que ténen les normatives que regulen l'arquitectura sobre el parc edificat, o les condicions laborals de totes les persones que participen en la seva construcció.

Pol Mensa Biosca ha estudiat el Grau en Estudis d'Arquitectura i el Màster habilitant de l'ETSAV, va presentar al juny de 2022 el seu TFM: https://upcommons.upc.edu/handle/2117/369927. Example image