Grau en Estudis d'Arquitectura

Arq_.gif

Obtenció de programes/plans d'estudi

Informació general

Tràmit dirigit a l'estudiantat que ha obtingut plaça en un altre centre/universitat per continuar estudis i necessita programes i/o  pla d’estudis d'assignatures  ETSAV per poder convalidar /reconèixer alguna/algunes assignatures a la universitat de destí.

Com fer la sol·licitud

1- S'ha de sol·licitar el tràmit a través d’un tiquet per DEMANA (Secretaria Acadèmica).
En el tíquet cal exposar que s’ha obtingut plaça en un altre centre/universitat i adjuntar en un sol  document en format .PDF els programes i/o pla d’estudis que es volen segellar.
Es poden descarregar de la pàgina web de ETSAV (https://etsav.upc.edu/ca/estudis) cercant pla d'estudis corresponent (1994, 2010 o 2014).

2- Un cops rebuts a Secretaria Acadèmica, s'elabora un document " faig constar" que signa digitalment el responsable de direcció i que valida la documentació enviada.

3- Un cop signat el document es fa arribar a l’estudiantat pel mateix tiquet juntament amb els programes validats.

El document en format.PDF enviat per l'estudiant ha de coincidir amb les assignatures cursades i aprovades segons constin al certificat acadèmic oficial, i que l'estudiant també haurà de fer arribar juntament amb la validació de programes a la universitat de destí.

Resolució

Aquest tràmit pot trigar una setmana en el cas de Grau pla 2014, des que l’estudiantat fa la sol·licitud.

En el cas de plans antics i/o quan l'estudiant necessiti algun programa que no apareix a les guies docents publicades al web, el temps d'espera es pot allargar fins a dos mesos.

És un tràmit que es pot realitzar durant tot l'any.

Relacionats

demana etsav