Grau en Estudis d'Arquitectura

Sou a: Inici / Estudis / Tràmits / Altres tràmits / Obtenció de programes/plans d'estudi

Obtenció de programes/plans d'estudi

Informació general

Tràmit dirigit principalment a l'estudiantat que ha obtingut plaça en un altre centre/universitat per continuar estudis i necessita programes i/o  pla d’estudis d'assignatures ETSAV per poder convalidar /reconèixer alguna/algunes assignatures a la universitat de destí.

Com fer la sol·licitud

1- Tramitar la sol·licitud a través de la SEU ELECTRÒNICA de la UPC mitjançant una instància al director.

A la instància cal exposar el motiu pel qual és requereixen els programes. S'ha d'adjuntar *en un sol  document en format .PDF els programes i/o pla d’estudis que es volen validar.

Els programes es poden descarregar de la pàgina web de l'ETSAV cercant el pla d'estudis corresponent (1994, 2010 o 2014).

2- S'ha de fer un tiquet DEMANA - Atenció a l'usuari donant constància d’aquest tràmit.

3- Un cop es reben les sol.licituds i document PDF, l'ETSAV elabora un document/ofici que signa digitalment el responsable de direcció i valida la documentació enviada.

4- Es fa arribar a l'alumne pel mateix tiquet DEMANA el document signat.

*El document en format.PDF enviat per l'alumne ha de coincidir en les assignatures cursades i aprovades segons constin al certificat acadèmic oficial, i que també haurà de fer arribar juntament amb la validació de programes a la universitat de destí.

Resolució

Aquest tràmit pot trigar dues setmanes  en el cas de Grau pla 2014, des que l’estudiantat fa la sol·licitud, en época de matriculacions el temps d'espera pot ser superior.

En el cas de plans antics i/o quan l'estudiant necessiti algun programa que no apareix a les guies docents publicades al web, el temps d'espera es pot allargar fins a dos mesos.

És un tràmit que es pot realitzar durant tot l'any.

Relacionats

demana etsav