Sou a: Inici / Estudis 2014-15 o anteriors / Guia docent / Guia 2009-2010 / Materies Optatives / Quadrimestre de Tardor / Complements de formació per a estudiants d'arquitectura tècnica

Complements de formació per a estudiants d'arquitectura tècnica

Qm Tardor 2009-2010
QmNúm. màxim d'estudiants EUPBPrerequisits
T-P30Pla 96 d'Arquitectura Tècnica que hagin cursat els 5 primers
quadrimestres, que matriculin el 6è i tinguin pendents 16,5
crèdits de lliure elecció.

CodiCrèditsDistribució (T, P, L)DepartamentTipusH/s treball estudiant
5074216,5 (13ECTS)5T+11LPA-CA-UOTALE

Dijous (Thursday)8:30-14:30                         P06 (10 setmanes)
Divendres (Friday)8:30-14:30P06-T5 (10 setmanes)

Professor ResponsableJaume Freixa
Altres ProfessorsMiguel Usandizaga, Victor Ténez

Objectius

Procurar un mecanisme que doti als estudiants procedents d’Arquitectura Tècnica d’uns coneixements
bàsics que permetin situar-los en una posició més avançada dins del pla d’estudis 93 de l’ETSAV.

Subject abstract

It’s aimed to provide the technical architects with basic knowledge which will allow them to be placed in
a more advanced courses within the 93 ETSAV curriculum syllabus.

Continguts
1Introducció a la projectació arquitectònica. La funció de l'arquitectura. Instruments per a la seva representació. Coneixement de tots els aspectes que incedeixen en el projecte.
2L'arquitectura com a invenció formal controlada pel coneixement de la realitat.
3La construcció de l'arquitectura. Construcció com a procès i projecte com a planificació.
4Elements de composició urbana.
5Anàlisi urbana.
6Historia de l'Art i l'Arquitectura fins el segle XIX.

Mètode d'avaluació

Es proposaran diversos exercicis sobre matèria d'Urbanística i Teoria i Història de l'Arquitectura amb un pes expecífica aproximat del 33 % sobre la nota final. Es proposaran diversos treballs de projectació sobre la matèria de Projectes Arquitectònics, amb un pes específic aproximat del 66% sobre la nota final.

Es trobarà relacionada al programa del curs.