Sou a: Inici / Estudis 2014-15 o anteriors / Grau en Arquitectura / Tràmits relacionats amb l'expedient acadèmic / Acreditació de la competència en 3a llengua

Acreditació de la competència en 3a llengua

ACREDITACIÓ DE LA COMPETÈNCIA EN 3ª LLENGUA EN EL PLA D’ESTUDIS DE GRAU 2010

Estudiants que van accedir a la UPC abans del curs acadèmic 2014-2015

Els estudiants que hagin accedit a la UPC abans del curs 2014-2015, poden acreditar la  competència en 3a llengua (preferiblement anglès), en acabar els estudis en algun dels supòsits següents:

• Haver obtingut com mínim 9 ECTS en assignatures impartides completament en una tercera llengua.

• Elaborar i defensar el treball fi de grau en una tercera llengua.

• Fer una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d’un programa de mobilitat o d’un conveni de cooperació educativa i han obtingut un mínim de 9 ECTS.

Documentació que cal presentar a la Secretaria de l’ETSAV:

Aquesta acreditació és imprescindible per a poder sol·licitar el títol oficial de Grau en Arquitectura.