Notícies del lloc

La UPC i la Fundació Universia convoquen el premi per Projecte de fi de carrera destinats a afavorir l'accessibilitat i la integració laboral de persones amb discapacitat.

El Ple municipal ha aprovat avui una moció institucional que defensa la identitat i arrelament a Sant Cugat de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès.El document alerta que el procés de reflexió que ha iniciat la UPC sobre l’estructura interna de tota la universitat pot comportar “un perill evident que l’ETSAV perdi la seva identitat i es converteixi de facto en una part residual d’una escola deslocalitzada”.

Beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat de les universitats públiques del sistema universitari català i de la Universitat Oberta de Catalunya (AAD 2013).