Sou a: Inici / Hemeroteca

Hemeroteca

• La Fundació Arquitectura i Societat, juntament amb altres arquitectes i professionals de diferents àrees de coneixement, organitzarà sota la direcció de Luis Fernández-Galiano un Congrés a Pamplona, els dies 20, 21 i 22 de juny pròxim, amb el títol d'Arquitectura: El Comú

• Des del 26 de setembre fins l’11 d’octubre de 2012 es celebrarà l’Exposició Internacional de Projectes Universitaris a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona i després, com en les passades edicions, visitarà diferents universitats europees.

• Col.labora ens els projectes de cooperació de la UPC

• El dia 19 de juny a les nou del vespre al Pavelló Mies van der Rohe es farà un acte de celebració que es obert per a tos els qui vulguin assistir.

• El dia 26 de juny a la sala d'actes de l'Edifici Vertex (Barcelona) es farà la sessió informativa sobre el mercat laboral xinès i les oportunitats professionals que pots trobar.

• El curs desenvolupa els conceptes bàsics de la seguretat de l'estructura de fusta en situació d'incendi: assaigs de caracterització en laboratori, mètodes de càlcul i simulació per ordinador, tractaments de protecció i exposició de projectes reals. Aquest curs es farà a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Forests. Universitat Politècnica de Madrid.

• La Delegació del Vallès conjuntament amb el Banc Sabadell Atlantico organitzem la Jornada “Arquitectes en expansió | Vull exportar | Els aspectes financers del comerç exterior ”. Tractarem l'exportació de serveis com una activitat que comporta un cert coneixement del mercat financer dels països a destí.

• El festival internacional d'arquitectura eme3_2012 tindrà lloc del 28 de juny a l'1 de juliol a Barcelona. Obert a tots els públics, gratuït i barreja transversal de diferents disciplines, té com a objectiu fer-te descobrir i viure altres maneres de fer arquitectura sota el tema "bottom-up". Durant aquests 4 dies, sigues curiós, deixa la timidesa a casa, vine a conèixer gent i participa en aquest laboratori d'experimentació.

• L'objecte de la convocatòria és concedir ajuts a l'estudiantat de les universitats catalanes que hagi obtingut una estada acadèmica de mobilitat, per tal de contribuir al finançament de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.