Sou a: Inici / Estudis 2014-15 o anteriors / Estudiants que continuen els estudis / Avaluació dels estudiants de grau (pla 2010)

Avaluació dels estudiants de grau (pla 2010)

Informació sobre l'avaluació dels estudiants. Dates i procediment
QUADRIMESTRE DE TARDOR 2013-2014

Del 13 al 16 de gener
Període d’entrada de notes per part dels professors.
Les qualificacions que es puguin consultar als expedients a través de l' e-secretaria seran provisionals i, per tant,
susceptibles de ser modificades.
No es podran sol·licitar expedients a Secretaria Acadèmica.

17 de gener
Publicació de l'informe d’avaluació per assignatures i del CALENDARI DE REVISIONS DE NOTES.

Del 17 al 23 de gener
Període d’entrevistes amb els professors per revisar les qualificacions.
En cas de desacord amb el resultat de l’entrevista, s'obre un període per presentar reclamacions a les qualificacions mitjançant un escrit formalitzat adreçat al director.
Si l'estudiant no s'entrevista prèviament al professor, no podrà presentar la reclamació per escrit.

LLOC DE PRESENTACIÓ DE L'ESCRIT FORMALITZAT:

Via e-secretaria: “Reclamacions a qualificacions” (fins les 24:00 hores del dia 23 de gener)

Del 17 al 23 de gener
Període per renunciar a l’avaluació curricular (només en cas de voler matricular de nou una assignatura avaluada amb nota entre 4 i 4,9)

LLOC DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:
Via e-secretaria: “No avaluar curricularment” (fins les 24:00 hores del dia 23 de gener)

30 i 31 de gener
Reunions de les comissions d’avaluació curricular

Del 29 de gener al 3 de febrer
Els tancaments de bloc que es puguin consultar als expedients a través de l'e-secretaria seran provisionals i, per tant, susceptibles de ser modificats.
No es podran sol·licitar expedients a Secretaria Acadèmica.

4 de febrer
Publicació dels resultats de l’avaluació curricular

LLOC: e-secretaria
Cada estudiant podrà consultar i imprimir, si s’escau, el seu informe

Del 4 al 10 de febrer
Termini per presentar al·legacions als resultats de les avaluacions curriculars

LLOC DE PRESENTACIÓ D'AL·LEGACIONS:
Via e-secretaria: “Revisió de l’avaluació curricular” (fins a les 24:00 hores del dia 10 de febrer)

4 de febrer
Últim dia per sol·licitar continuïtat d'estudis per als estudiants no aptes de 1r any acadèmic i
no aptes de fase inicial en els estudis de grau.

5 de febrer
Reunió de la Comissió Permanent per resoldre casos d’estudiants afectats per la Normativa de Permanència