Sou a: Inici / Hemeroteca / Nova visita educativa a l'ETSAV de l'Escola GRAVI

Nova visita educativa a l'ETSAV de l'Escola GRAVI

L’ETSAV ha rebut una nova visita educativa, aquesta vegada per part de l’ Escola Gravi de Barcelona: alumnes de tecnologia, física i dibuix tècnic van passar el matí al nostre campus visitant i explorant les seves instal·lacions experimentals en el camp de l’arquitectura sostenible i les energies renovables.
Nova visita educativa a l'ETSAV de l'Escola GRAVI

La primera part de la visita va ser al CUB SOLAR – Laboratori Solar Fotovoltaic situat a la terrassa del CRITT, on van conèixer diferents tipus de mòduls fotovoltaics preparats per a la seva integració en els edificis, i la resta de components  d’un sistema fotovoltaic, tals com l’inversor, el controlador de càrrega o les bateries d’emmagatzematge de l’energia generada.

La segona part de la visita va ser al Living Lab LOW3, on van explorar la casa solar i les seves instal·lacions.

Les instal·lacions experimental del CUB SOLAR i del Living Lab LOW3 al campus de l’ ETSAV de Sant Cugat tornen a mostrar el seu potencial com a eines per a l’ educació d’estudiantes i estudiants de tots els nivells, en pro d’una arquitectura i un estil de vida més sostenibles.

+ info: http://www.livinglab-low3.blogspot.com.es/2015/03/new-educational-visit-to-etsav-escola.html