Sou a: Inici / Hemeroteca / Sustainable Summer School

Sustainable Summer School

Inscriu-te a la 7th Sustainable Summer School, del 30 d'agost al 6 de setembre 2015 a Alemanya
Sustainable Summer School

Sota el lema "Transició creativa cap a la Sostenibilitat" va tenir lloc, del 3 al 5 de novembre de 2014 al Living Lab LOW3 de la UPC, la 6th Sustainable Summer School.

L'enfocament pluridisciplinar del seminari, amb dissenyadors, arquitectes, enginyers, sociòlegs i economistes entre els participants, va generar intensos i fructifers debats sobre els aspectes tecnológics, socioeconòmics, sociològics i ambientals de la sostenibilitat, generant visions per a un món més sostenible al 2050.

Troba el vídeo del seminari oficial a:  Sustainable Summer School 2014 Video

Inspirat i inscriu-te a la 7th Sustainable Summer School, del 30 d'agost al 6 de setembre 2015 a Jüchen/Alemanya (al costat de Colònia), que porta el lema "Explorant camins per a la transformació sostenible en un món limitat".

+info: www. sustainable-summer-school.org