Sou a: Inici / Hemeroteca / II Concurs internacional de fotografia en Llum Artificial

II Concurs internacional de fotografia en Llum Artificial

El Taller d’Estudis Lumínics impulsa la segona edició d'aquest concurs dirigit als estudiants d'escoles d'Arquitectura, Enginyeria, Art i Disseny i aquest any també als professionals del sector. La inscripció és gratuïta.
II Concurs internacional de fotografia en Llum Artificial

4 de febrer de 2016

El Taller d’Estudis Lumínics de l´Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, UPC, impulsa la segona edició del Concurs Internacional de fotografia en Llum Artificial, dirigit als estudiants d'Escoles d'Arquitectura, Enginyeria, Art i Disseny i aquest any també als professionals del sector. La inscripció és gratuïta.

Compta com a membres organitzadors amb el Professor Dr. Adrià Muros de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) d'España, el Professor Dr. Adam Rybka de la Politechnika Rzeszowska Im Ignacego Lukasiewicza (PRZ), de Polonia, la Professora Dra. Barbara Matusiak de la Norewgian University of Science and Technology (NTNU), de Noruega, el Professor Dr. Tomaz Novljan de la Univerza V Ljubljani (UL), de Slovenia, el Professor Richard Kitta de la Technical University Kosice (TUK) de Eslovaquia i la revista especialitzada ICANDELA.

Web: http://www.upc.edu/concursllumartificial/ca