Sou a: Inici / Hemeroteca / Inauguració del curs 2016/17

Inauguració del curs 2016/17

Divendres, 23 setembre, al Campus Nord de la UPC (Barcelona)
Inauguració del curs 2016/17

21 setembre 2016

El 23 de setembre, l'enginyera d’anàlisi de missió i dinàmica de vol Elisabet Canalias inaugurarà el curs 2016-2017 de la Universitat.

L'enginyera d’anàlisi de missió i dinàmica de vol a l’agència espacial francesa (CNES) Elisabet Canalias, 'alumni' de la UPC i experta en el càlcul de trajectòries interplanetàries, participarà, el proper 23 de setembre, en la inauguració del curs acadèmic 2016-2017 de la Universitat, que tindrà lloc a, al Campus Nord de Barcelona. El periodista i divulgador científic Marc Boada, l'entrevistarà sobre les missions espacials. L'acte comptarà també amb les intervencions d'Arcadí Navarro, secretari d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya; del rector Enric Fossas; de Ramon Carbonell, president del Consell Social, i de José M. Sallan, secretari general de la UPC, que presentarà la 'Memòria del curs 2015-2016' de la Universitat.
L’acte es podrà seguir en directe pel canal UPCtv i, a Twitter, a través del hashtag #inauguraciocursupc

Més informació: http://www.upc.edu/saladepremsa/al-dia/mes-noticies/inauguracio-curs-2016-2017