Sou a: Inici / esdeveniments / Inauguració de l'«espai Coderch»

Inauguració de l'«espai Coderch»

• Inauguració de l'«espai Coderch»
  • 2017-05-18T11:30:00+02:00
  • 2017-05-18T23:59:59+02:00
La plataforma digital és una eina de consulta de l'obra de l'arquitecte Jose Antonio Coderch de Sentmenat, orientada a la recerca i la docència, que forma part del catàleg de la biblioteca de l'escola i que substitueix l'antic arxiu en paper que l'ETSAV ha catalogat recentment.
Quan
18/05/2017 des de/d' 11:30"
On
Biblioteca de l'ETSAV
Afegeix un esdeveniment al calendari

El director de l'ETSAV té l'honor de convidar-vos a la inauguració de l'

Espai Coderch

situat a la biblioteca de l'escola, on es podrà consultar l'obra digitalitzada de l'arquitecte Jose Antonio Coderch de Sentmenat (Barcelona 1913, Espolla 1984), a efectes de docència i recerca.

L'acte tindrà lloc el proper dia 18 de maig a les 11:30h, a la mateixa biblioteca.

Víctor Seguí, director ETSAV. Campus de Sant Cugat