Taller 0.0 d'Arquitectura

V edició del curs d'arquitectura per a futurs arquitectes, adreçat a estudiants d'ESO, batxillerat i cicle formatiu . Del 3 al 7 de Juliol de 2017. Inscriu-t'hi!
Taller 0.0 d'Arquitectura

Saps quina carrera triar?
No ho tens del tot clar?
Vols estudiar Arquitectura?
Prova-ho!

Per què un taller com aquest?

Primerament, perquè el pas al món universitari és sempre un moment clau en la vida de qualsevol estudiant. Per decidir què estudiar necessitem coneixements previs i experiències que ens facin triar amb consciència. I per què no, fins i tot viure en primera persona, durant una setmana, què suposa estudiar la carrera. En segon lloc, el taller pretén apropar l'arquitectura a la societat mostrant-la, experimentant-la i reflexionant sobre ella de la manera més senzilla possible. I tot això en el marc pedagògic de la Universitat Politècnica de Catalunya i de l'ETSAV, amb una llarga tradició en cursos d'orientació i introducció a la carrera.

A qui va adreçat?

El taller està adreçat a futurs estudiants d'arquitectura i té com a objectiu principal ajudar-los a decidir sobre el seu futur universitari. És a dir, es pretenen donar les bases necessàries perquè un estudiant d'ESO, Batxillerat o Cicle Formatiu que ha d'escollir una carrera properament pugui respondre de forma clara a la pregunta: vols estudiar arquitectura? També és objectiu del taller anticipar, afavorir que el futur estudiant es familiaritzi amb l'entorn universitari, experimenti la manera de treballar d'un estudiant d'arquitectura i conegui de primera mà l'experiència d'altres alumnes que estudien o han cursat els estudis recentment. Finalment, es tracta de donar un bagatge arquitectònic inicial que pot ser útil a aquells que finalment acabin estudiant la carrera.

On i com es treballa?

El taller es porta a terme a les aules de taller de l'ETSAV, on els estudiants poden treballar en equip i alhora disposar de l'espai individual suficient. El taller dura 5 dies. Totes les activitats són pràctiques i en grup, i van precedides per una petita reflexió teòrica que emmarca els objectius de cada dia. Durant els exercicis, es treballa incentivant el diàleg, la presa de decisions en equip i l'argumentació ordenada d'idees. El taller s'organitza en 5 temes de treball independents que tracten diferents aspectes bàsics de l'arquitectura. Cada tema correspon a una sessió de treball i es divideix en tres parts fonamentals: teoria, pràctica i reflexió final.

Preinscripció presencial a l'ETSAV del 8 de maig al 9 de juny de 2017.
Places limitades.