Sou a: Inici / Serveis / Serveis Informàtics TIC / Entorn de Treball a l'ETSAV / Correu electrònic, llistes de correu i bústies per grups

Correu electrònic, llistes de correu i bústies per grups

Les comunicacions via e-mail formen part de l'entorn de treball. Aquest servei s'encarrega de resoldre/tramitar les peticions, incidènies i consultes relatives en aquestes comunicacions tant pel que fa al que es presta directament des del CCLAIA - Serveis TIC del campus de Sant Cugat com el que proporciona a nivell corporatiu la UPC a través de UPCNet.

A qui s'adreça:

Aquest servei s'adreça a tots els membres del PAS/PDI, estudiants i personal de recerca de l'ETSAV i del Campus Sant Cugat de la UPC, de la següent manera:

• L'ETSAV ofereix un compte de correu electrònic institucional a tots els seus estudiants i membres del PAS, mitjançant el correu institucional de la UPC.
    • Pel que fa al PDI i PAS, la gestió dels comptes de correu electrònic @upc.edu correspon al Departament al que està assignat. Per tant, cal sol.licitar l'adreça de correu a la Secretaria de la seva Secció Departamental.

• Pel que fa als estudiants, el seu compte de correu @estudiant.upc.edu s'activarà automàticament el següent dia laborable amb posterioritat de la seva matrícula, i es pot redireccionar a altres bústies personals personalment accedint a l'adreça web redirecció correu

Característiques del servei:

Correu electrònic:
La información institucional de la UPC la rebreu a la bústia de correu electrònic que consta a la vostra fitxa del directori de la UPC. Per estar ben informats/informades, consulteu, modifiqueu o direccioneu-vos aquesta adreça.

El format de les adreces és:

• PDI/PAS: <nom>@etsav.upc.edu  i/o  <nom>@upc.edu
  • Estudiants: <nom>@estudiant.upc.edu

Cóm consultar el correu amb un navegador:

Llistes de distribució:
Les llistes de distribució serveixen per difondre informació d'interés o d'una temàtica concreta a un conjunt de personas amb interessos comuns.
L'enviament a les llistes està restringit a les persones autoritzades.

Existeixen:

• Llistes de distribució institucionals dels estudiants:
    • llistes per tots els estudis impartits a l'ETSAV
  • Llistes de distribució institucionals del PAS i PDI:
    • Llistes per departament.
    • Consultables per les àrees de gestió de l'Escola mitjançant la Intranet

Suport:

Correu electrònic:

Per consultes i problemes amb el correu electrònic del PDI i PAS podeu contactar amb el CCLAIA o, en el cas de les adreces @upc.edu directament amb l'ATIC. Pels estudiants (adreça @estudiant.upc.edu), contacteu directament amb l'ATIC.

CCLAIA
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 20'30 h (laborables lectius) o de 9'30 a 19'30 h (laborables no lectius)
Horari Agost, Nadal i Setmana Santa: de 9'30 a 14 h
Festius i Caps de Setmana: Sense Servei