Towards an equitable energy model

A participatory action research on energy consumer behaviour in urban communities

Albert Cuchí

Informació de contacte
Correu electrònic:

Projecte de recerca finançat. El Doctorat industrial.

Segons el pla de doctorat industrial, l'objectiu d'aquesta modalitat consisteix en contribuir a la competitivitat i internacionalització de la competitivitat internacionalització de les indústries catalanes, reforjar els instruments per captar el talent que genera el teixit empresarial i situar els futurs doctors en condicions de desenvolupar projectes d'R+D+I en una empresa.

L'element essencial del procés de doctorat industrial és el projecte de recerca de l’empresa o institució en què el doctorand desenvolupa la seva formació investigadora, en col·laboració amb una universitat (en aquest cas l'ETSAV) i que és objecte d'una tesi doctoral. Els doctors industrials actuen així com a ponts de transferència de coneixement i contribueixen a estrènyer les relacions entre el teixit industrial de Catalunya i les universitats i els centres de recerca.