Sou a: Inici / Hemeroteca

Hemeroteca

• L'arquitecte Jean-Brice Viaud farà una conferència a la Sala d'Actes de l'ETSAV dimecres 8 d'abril a les 13:30h.

• El Taller de Maquetes de l'ETSAV ha fet una maqueta per una instal·lació permanent al COAC sobre el creixement de Barcelona.

• Conferència del professor Albert Cuchí a la Università 'Kore' amb motiu dels 10 anys d’existència de l’entitat i en el marc de la doble titulació que s'inicia el curs 2015-16

• II Jornada sobre rehabilitació energètica d’edificis residencials. Demà 25 de Març de 2015, 18:30h a la Sala d’actes del COAC, plaça Nova 5

• Dimarts 24 de març a les 10:45h a la Sala d'Actes de l'ETSAV: "De suburbi a ciutat: Pla Popular de Santa Coloma" amb Odei Antxustegi, Manel Valls, i Ferran Saro.

• L'exposició "RCR Arquitectes, Creativitat Compartida" presenta l'obra de l'estudi olotí format a l'ETSAV i integrat per Rafael Aranda, Carme Pigem i Ramon Vilalta, que es podrà visitar del 26 de març al 13 de setembre a la sala 3.

• El passat 10 de març l'ETSAV va ser present a la prestigiosa London School of Economics en el marc del "Catalan Observatory" i el seminari "Opening up Barcelona to Nature: Transitions on the City’s Edge".

• Raül Robert, president i soci fundador de la cooperativa Sostre Cívic (http://www.sostrecivic.org), i en Manel Berenguer, activista del projecte Masoveria 6 Claus (https://projecte6claus.wordpress.com/presentacio/) que dedica esforços en la re-ocupació de les cases dels mestres de la Floresta. La tasca principal de Sostre Cívic és promocionar un ús no especulatiu de l’arquitectura, especialment de l’habitatge, fomentant i administrant models cooperatius d’ocupació. En Raül ha explicat els projectes de la cooperativa i, juntament amb en Manel, ens han donat a conèixer la iniciativa de la Masoveria 6 Claus, un projecte on també hi ha implicat l’Ajuntament de Sant Cugat. La xerrada ha estat dimarts 17 de març a les 10,45 a la sala d’actes.

• L'equip CODA del grup de recerca LiTA de la UPC, i vinculat a la ETSAV, ha sigut guardonada amb el Premi a la Innovació en Arquitectura de la Fundació del Banc Sabadell, en la Mostra Catalana d’Arquitectura Internacional pel projecte BigO a Hongria.