Sou a: Inici / Hemeroteca

Hemeroteca

• Fins el dia 29 de febrer, els millors Projectes de Final de Carrera Etsav del quadrimestre de primavera 2011 estarán exposats al hall de la segona planta de l'Escola.

• Un equip de l’ETS d’Arquitectura del Vallès de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) ha fet, sota la direcció del catedràtic d’Estructures Josep Gómez-Serrano, tres remarcables maquetes sobre els projectes d’Antoni Gaudí per a les naus centrals del Temple Expiatori de la Sagrada Família.

• S'obre la competició internacional " Quant pesa el teu edifici?" -amb data límit el 19 de gener i posterior workshop sobre Activadors Urbans que s'organitza del 24 al 31 de gener al COAC.

• Podreu trobar diversos articles relacionats amb el món de l'arquitectura així com una entrevista al Dr. Juli Esteban, arquitecte i urbanista, Doctor Honoris Causa per la UPC.

• Els estudiants d'arquitectura de les principals universitats espanyoles, tindran l'oportunitat de demostrar els seus coneixements en construccions d'alta eficiència energètica i confort acústic en un dels principals esdeveniments de la seva categoria celebrat a nivell nacional i internacional en una nova convocatòria del Concurs Isover Multi- Comfort House

• Aquest congrés està organitzat pel Departament de Projectes Arquitectònics (DPA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració de les escoles d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i el Vallès (ETSAV) i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i tindrà lloc els 13, 14 i 15 juny de 2012.

• El passat 19 de gener es va fer la inauguració de l'exposició Processos de l'estudi EMBA (Massip-Bosch) al COAC

• El dia 2 de febrer a les 10h30 a l'aula teórica 2 es farà la sessió informativa de la optativa relacionada amb aquest workshop.

• Relació de concursos convocats per a estudiants i nous llicenciats

• Dimarts dia 7 de gener a les 18 h a la Biblioteca Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat es presentaran els projectes sobre Equipaments culturals a l’Ateneu Santboià