Sou a: Inici / Hemeroteca / Cartografia Artística

Cartografia Artística

Assignatura Art-Arquitectura d'extensió universitària en el marc del projecte Inter-Accions

Cartografia Artística és una assignatura d’extensió universitària proposada des del projecte Inter-Accions i dirigida a artistes i arquitectes. És una assignatura autogestionada creada amb l’objectiu de construir una proposta d’experimentació col·lectiva per a l’intercanvi d’eines i coneixements a partir de l’organització compartida de l’assignatura i dels seus continguts. Es proposa als estudiants participants gestionar els continguts, la metodologia i la pràctica de l’assignatura, és a dir, decidir què i com aprendre a través d’un procés assembleari, horitzontal, amb l’objectiu de crear, des d’un punt de vista interdisciplinari art-arquitectura, un discurs crític i propositiu sobre l’espai social contextualitzat en l’espai urbà de la ciutat.

Quan: del 16 de setembre de 2014 a 15 de gener de 2015.

Horari: dimecres de 16h a 20h.

Lloc: Facultat de Belles Arts (Universitat de Barcelona), Zona Universitària, Barcelona.

A qui va dirigit: a estudiants de Grau, Postgrau i Màster de Belles Arts i Arquitectura, tot i que està oberta a tothom, siguin estudiants o no.

Titulació: els participants al curs obtindran un Certificat d’Extensió emès per la UB (Títol de la Universitat de Barcelona), equivalent a 6 crèdits ECTS. Els estudiants de l’ETSAV i l’ETSAB a més, els podran convalidar per 3 crèdits ECTS optatius de grau.

Matrícula: 105,00 € (El preu pot incrementar màxim 70€ en concepte de taxa administrativa).

Com matricular-se: enviar un email a hola@inter-accions.org amb la informació següent:

-        Nom i cognoms

-        Telèfon de contacte

-        Correu electrònic

-        Estudis i universitat

-        Carta de motivació (màxim 1000 paraules)

Només hi ha 20 places així que la selecció dels estudiants es farà a partir de les cartes de motivació. Un cop seleccionats els estudiants, s’informarà del procés de matriculació.

Termini: 25 de juliol de 2014.

Més informació: http://inter-accions.org/

CARTOGRAFIA ARTÍSTICA