Cursos de Formació per Fomentar l'Emprenedoria entre l'Estudiantat Universitari i titulats recentment que estiguin a l'atur

Cursos de formació per fomentar l'emprenedoria entre l'estudiantat universitari i titulats recentment que estiguin a l'atur

La Secretaría General de  la Industria y de la PYME del Ministerio de Industria, Energía y Turismo y la Secretaría General de Universidades del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte promouen uns cursos de formació per fomentar l'emprenedoria entre l'estudiantat universitari. Són cursos gratuïts de 4 setmanes i 71 hores (31 presencials), en horari de tarda, que imparteix la Escuela de Organización Industrial (EOI, Ministerio de Industria). S'adrecen prioritàriament a estudiants de màster, però també hi poden accedir estudiants de grau, postgrau, doctorat, i titulats recentment que estiguin a l'atur, per aquest ordre de preferència.

El curs s'inicia el dia 6 d'octubre (us adjuntem els horaris) i es realitzarà a l'edifici Vèrtex, Aula VS206B del Campus Nord. Us preguem que, si ho considereu interessant, en feu difusió entre els vostres estudiants. Es poden inscriure a:

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a: empren@upc.edu.