Sou a: Inici / Hemeroteca / Nova York s'enamora de Gaudí

Nova York s'enamora de Gaudí

Una escola d'arquitectura exhibeix la Sagrada Família com una obra mestra col·lectiva
Nova York s'enamora de Gaudí
Julio Salcedo té avui un somriure especial. Com a professor de l'escola d'arquitectura Bernard and Anne Spitzer del City College de Nova York, no cada dia té l'oportunitat d'explicar als alumnes el geni d'un compatriota, per més que morís atropellat per un tramvia a Barcelona fa 88 anys. La prestigiosa institució novaiorquesa acull aquests dies una mostra i un programa d'estudis molt especial, Sagrada Família, la inconclusa obra mestra d'Antoni Gaudí, el primer que se celebra en sòl nord-americà, segons l'arquitecte George Ranalli, comissari de la mostra. “Quina manera tan meravellosa d'iniciar la temporada de tardor”, va proclamar durant la inauguració la presidenta del City College, Lisa S. Coico.

... Podeu llegir l'article complet a: http://cat.elpais.com/cat/2014/10/20/cultura/1413811461_013583.html