Sou a: Inici / Hemeroteca / Arqui/beques 2015

Arqui/beques 2015

XVI convocatòria d'Arqui/beques per a 20-30 estudiants d'arquitectura per a despatxos prestigiosos d'Europa i Espanya
Arqui/beques 2015
Les beques destinades a la realització de pràctiques en els estudis d'Arquitectura i en l'Administració Pública estan dirigides a estudiants que hagin obtingut el 60% dels crèdits de la carrera ja arquitectes de menys d'un any de titulació procedents d'Escoles espanyoles d'Arquitectura; i les beques destinades a la realització de pràctiques a la Fundació Metròpoli estan dirigides a joves arquitectes interessats en Urbanisme i Desenvolupament de la Ciutat.

Hi ha dues modalitats de participació per a les beques / arquia: expedient acadèmic i concurs. Pot optar per participar en una d'elles o en ambdues simultàniament dins de la mateixa convocatòria. Es convoquen 15 beques per a la modalitat expedient i 10 per a la modalitat concurs.

Les 3 beques destinades a la realització de pràctiques professionals en la Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl (2 destinades a realitzar pràctiques a la Subdirecció General d'Arquitectura i Edificació i 1 a realitzar pràctiques a la Subdirecció General d'Urbanisme), i les 2 beques per a la realització de pràctiques professionals a la Fundació Metròpoli, s'atorgaran per expedient acadèmic.

Entre els despatxos a on fer pràctiques hi ha: Aires Mateus | Campo Baeza | Álvaro Siza | Carme Pinós | Emilio Tuñon | Foster & Partners | Herzog & de Meuron | Lacaton & Vassal |MVRDV | Rafael Moneo ....

Inscriu-te abans del 30 abril 2015 a les 12 del migdia!

+ info: http://fundacion.arquia.es/ca/concursos/becas