Premis per estudiants Is Arch: últims dies

El dia 18 s'acaba el termini per presentar-se al concurs per estudiants d'arquitectura i acabats de titular Is Arch
Premis per estudiants Is Arch: últims dies
Els PREMIS ISARCH, són uns premis internacionals dirigits a estudiants d'Arquitectura.

Es creen amb la finalitat de configurar una plataforma per a la difusió i el debat de les solucions aportades pels alumnes d'arquitectura dins el marc de la universitat.

Des dels PREMIS ISARCH volem encoratjar als més joves en el debat arquitectònic des del seu particular punt de vista, entenent que aquesta serà la concepció de l'arquitectura del futur.

Pot inscriure qualsevol estudiant d'arquitectura o jove arquitecte que no hagi obtingut el títol abans de 3 anys des del lliurament de la documentació. Les propostes poden ser presentades per un estudiant o un equip d'estudiants.

Hi ha 7.000€ en premis i notable difusió.

El termini per inscriure's (90€) és el 19 de gener del 2015, i el termini per entregar, el dinA1 horitzontal, és el 16 de febrer.

+info: http://www.isarch.org/es/