Pràctiques #estudiantescontalento

Pràctiques en grans empreses, fins el 29 de gener
Pràctiques #estudiantescontalento
Els universitaris espanyols compten des d'ara amb una nova i valuosa oportunitat per accedir a la seva primera experiència laboral en algunes de les principals companyies del país. Santander, Iberdrola, DKV Seguros, Coca-Cola, Gallina Blanca, Correus, Yoigo i Toyota han unit les seves forces per impulsar #EstudiantesConTalento, programa destinat a universitaris que estiguin cursant entre el segon i el penúltim any de la seva carrera (ambdós inclosos). aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de la xarxa d'universitats Universia i l'organització de infinitC.

Els inscrits a #EstudiantesConTalento rebran de part d'una de les empreses participants un briefing real de comunicació o màrqueting. La missió dels estudiants serà presentar un treball en el qual resolguin aquest briefing abans del proper 29 de gener. d'entre els millors treballs presentats per a cadascuna de les empreses participants es
designarà un guanyador per companyia.

Els estudiants seleccionats realitzaran pràctiques laborals d'entre tres i sis mesos a la companyia per a la que han realitzat el treball i obtindran una invitació per assistir a la desena edició de les Conferències de Patrocini infinitC., que tindran lloc a Girona els dies 24, 25 i 26 de febrer.
A més, un jurat format per representants de les empreses participants, Universia i infinitC. triarà el guanyador absolut de la primera edició de #EstudiantesConTalento, que tindrà l'oportunitat de presentar les seves conclusions en les Conferències de Patrocini infinitC., acompanyat per un responsable de la companyia objecte del seu treball.

+ info: http://estudiantescontalento.com/