Concurs d’idees Beyond Building Barcelona

Concurs per a estudiants d'arquitectura i joves arquitectes (menys de 40)
Concurs d’idees Beyond Building Barcelona

El Beyond Building Barcelona Construmat, en col.laboració amb el COACi l’AJAC Joves Arquitectes de Catalunya, convoca el CONCURS D’IDEES BEYOND BUILDING BARCELONA_CONSTRUMAT per al disseny de la zona Showroom de la propera edició de BBB_Construmat, que tindrà lloc el proper mes de maig.

El Concurs va dirigit a arquitectes i estudiants d’arquitectura menors de 40 anys. Així, els equips que s’hi presentin hauran de comptar, com a mínim, amb un participant de cada categoria, fomentant així la interrelació professional entre ambdós col•lectius.

Per tal d’explicar en detall les bases i respondre possibles dubtes es durà a terme un acte de presentació al COAC el proper 20 de gener a les 19.30 h, que anirà a càrrec de Lluís Comerón, degà del COAC; Jaume Domènech, director de BBB_Construmat; i Fernando Gil, vicepresident de l’AJAC.

Objecte del concurs:
En concret, es tracta de presentar idees per a la zona del “Túnel d’accés”, la “Rambla” i els espais “Àgora” i “Speak corners” de la Fira on tindran lloc les conferències i debats, i el “Foro contract”, on les empreses participants podran explicar els avantatges dels seus productes i serveis. El Concurs d’idees no inclou el disseny dels estands que les empreses utilitzaran per exposar el seu producte.

Premis:
Es dotarà amb 5.000€ la millor proposta presentada, que inclou, a més, dues beques de formació per a cursos de l’Escola Sert COAC.

Està previst també atorgar 2 accèssits, amb un import de 1.000 € per a cadascun, i que també inclouen dues beques per a cursos de l’Escola Sert COAC.

Les bases quedaran penjades al web del COAC a partir del proper dimecres 21 de gener.

+ info: http://www.coac.net/ajac/bloc/?difusio=concurs-didees-per-el-beyond-building-barcelona_construmat