Vols formar part d'elBulli?

Vols formar part d'elBulli Lab de la BulliFoundation?
Ferran Adrià i el seu equip assistiran a l'acte que tindrà lloc el proper dia 2 de març, a les 16.30 h., al Campus Nord de la UPC, per presentar el projecte entre els estudiants i titulats de la UPC que hi vulguin participar.

El proper dia 2 de març tindrà lloc, a partir de les 16.30 h., al Campus Nord de la UPC, la presentació de la convocatòria de beques que promou el projecte Talentum Startups de Telefónica i elBulliFoundation i que té com a objectiu captar estudiants i titulats de la UPC per participar en el projecte elBulli Lab.

Aquest Lab es constituirà com un grup de recerca amb un fort component tecnològic i la seva responsabilitat serà respondre a algunes de les preguntes que elBulliFoundation s’ha fet al llarg de la seva trajectòria. El seu objectiu principal és aconseguir la màxima difusió i impuls de la gastronomia mitjançant les noves tecnologies.

Talentum Startups cerca joves amb perfils tècnics interessats en l’actualitat tecnològica i que vulguin participar en la gènesi d’un projecte que elBulliFoundation desenvoluparà en el futur. Els estudiants i titulats seleccionats, que podran optar a una de les 8 beques que es convoquen (per a estudiants i titulats de la UPC i de la UPF), treballaran colze a colze amb Ferran Adrià i el seu equip.

INSCRIPCIONS i  + info: http://www.upc.edu/aprendre/mobilitat-practiques/talentum-startups-de-telefonica-i-elbullifoundation-cerquen-talent-a-la-upc