Grau en Estudis d'Arquitectura

Arq_.gif

Comunicat 5 de març 2021

Benvolgudes i benvolguts,

com ja coneixereu per les noticies, el ProCiCat obre la possibilitat de reprendre classes teòriques a la Universitat a partir de dilluns 8 de març, amb la limitació del 30% de presencialitat simultània de l’estudiantat. Aquesta apertura ja ens permet recuperar el model amb el que vam iniciar el quadrimestre de tardor i que teníem previst per a tot el curs, doncs compleix la limitació establerta pel Procicat.

En principi, l’equip de direcció es planteja retornar a l’Escola en el model que tenim definit -una setmana presencial a l'aula de cada tres- a partir de dilluns 15 de març, començant pels cursos que els hi correspon aquella setmana pel calendari que tenim aprovat.

Us demano que estigueu atents a aquests comunicats així com a la web de l’Escola i als correus d’Avisos. Al llarg de la setmana vinent confirmarem aquesta re-apertura de les classes presencials en funció que es confirmin les condicions que han estat fetes públiques i les previsions de posta en marxa dels espais i equipaments a l’Escola. Atendrem també al llarg d’aquesta setmana els casos particulars d’estudiants que, justificadament, no puguin re-incorporar-se quan els hi correspongui.

Imagino que tots estem contents de recuperar la docència a l’aula, al menys en la mesura que teníem i que ens dona un adequat nivell de seguretat davant la transmissió durant el quadrimestre anterior. Però cal ser molt conscients que seguim en pandèmia i que no podem relaxar ni mínimament les condicions que ens van aportar aquell nivell de seguretat, això és:

- mascareta homologada i ben col·locada, en tot moment;

- distància d’un metre i mig entre persones;

- ventilació adequada de les aules i dels espais (encara que passem fred en algun moment);

- higiene de mans;

- màxima precaució en els desplaçaments cap a/i des de l’Escola. Aquest és un punt crític i podeu tornar a llegir les recomanacions de transport que us vaig donar en el missatge anterior de 8 de febrer.

El quadrimestre de tardor vam arribar a una disciplina en aquestes qüestions prou rigorosa, i insistirem per recuperar-la en aquest retorn.

Espero que aquest cop puguem acabar el curs amb aquestes recuperades condicions i no ens haguem de tornar a confinar. Dependrà de l’evolució de la pandèmia, del comportament del conjunt de la societat i, per descomptat, del nostre. Cuideu-vos!

Albert Cuchí
Director ETSAV