Taller de construcció amb bales de palla per al projecte Mas la Llum a Terol

Els propers mesos de setembre i octubre, es faran dos tallers de construcció amb bales de palla a Terol.
Les dates dels tallers son:

Taller 1: 26 setembre - 8 octubre 2011
Taller 2: 17 octubre - 29 octubre 2011

El projecte consistirà en construir 290 m2 amb bales de palla. És una casa rural per allotjament compartit en un terreny de 22.410 m2
Es construirà amb bala de palla estructural (sistema Nebraska) i amb bala de palla no estructural. Es realitzaran revestiments amb terra i calç.

Trobareu tota la informació en l'arxiu adjunt:

darrera modificació: Març 2014

Actualitat

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès.