Dos alumnes de l'Etsav obtenen beques Arquia 2011

L'acte d'entrega de les beques Arquia per la realització de pràctiques professionals en estudis europeus d'arquitectura tindrà lloc el dia 27 d'octubre a Sant Sebastià.
Beatriz Perez Perez de Iriarte i Simone Lorenzon, alumnes de l'etsav, han obtingut una beca Arquia per fer pràtiques professionals en despatxos d'arquitectura. L'acte d'entrega del dia 27 d'octubre comptarà amb la participació dels arquitectes Nieto Sobejano Arquitectos i Eduardo Arroyo i es farà a la Sala d'actes de l'Escola Técnica Superior d'Arquitectura de Sant Sebastià.

Trobareu tota la informació sobre el programa de beques de la Fundació Caja de Arquitectos a:

www.arquia.es/becas
darrera modificació: Març 2014

Actualitat

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès.