Sou a: Inici / Serveis / Serveis Informàtics TIC / Entorn de treball / Repositoris de documents personal i d'equips de treball i/o activitats

Repositoris de documents personal i d'equips de treball i/o activitats

Posem espai de disc a l'abast dels usuaris i dels equips de treball i/o activitats existents per compartir documents accessibles tant des d'unitats de xarxa (windows). Com a element de l'entorn de treball, els usuaris poden guardar els documents que generen en un espai de xarxa de forma que siguin accessibles en cas de que canviïn d'estació de treball. També poden compartir documents amb els equips de treball als que pertanyen i en les activitats en les que participen.
A qui s'adreça

El servei de repositoris de documents personal i d'equips de treball i/o activitats s'adreça al PDI/PAS i vinculats de l'ETSAV. Aquest servei també s'adreça als estudiants segons les necessitats docents expresades per la direcció de l'ETSAV, i a grups d'estudiants i assignatures segons les necessitats descrites per la direcció del centre.

Característiques del servei

Es basa en el servei de fitxers que proporciona un servidor Windows Server i Linux/SAMBA al qual s'accedeix mitjançant l'username i password.

Estudiantat/PDI

Es tracta d'un servidor Linux/SAMBA al qual s'accedeix mitjançant l'username i password proporcinat pels Serveis TIC ETSAV.

Les característiques específiques del repositori de fitxers personal:

• L'espai de disc de què es disposa és de 3 Gb i és visible un cop autentificats en una lletra de windows (Z:) o altres tipus d'unitats (macos i linux).
  • Sota demanda, amb l'autorització dels responsables, es poden crear repositoris per grups d'usuaris o per activitats específiques.

PAS i Direcció

Es tracta d'un grup de servidors a les instal.lacions del CPD del CCLAIA al qual s'accedeix mitjançant l'username i password proporcinat pels Serveis TIC ETSAV.

Les característiques específiques del repositori de fitxers:

• L'espai de disc de què es disposa s'ajusta a les necessitats de l'usuari i és visible un cop autentificats en una lletra de windows (Z:).
  • També es proporcionen repositoris de grup a les diferents àrees de gestió de l'ETSAV i als diferents grups de PAS que ho sol·licitin.
  • Sota demanda es poden crear repositoris per activitats.

Diàriament es fa un backup de tots els fitxers (a la nit) i es guarden els 30 darrers dies.

Suport

Per obtenir més informació i suport pots contactar amb el CCLAIA.