Sou a: Inici / Hemeroteca / Professors de l’escola i la residència d’estudiants guardonats en els últims premis AJAC

En l'última edició dels premis que otorga l’AJAC (Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya) han sortit guanyadors diversos professors i ex-alumnes de l’escola.

12 desembre 2012_

Josep Ricart, Roger Tudó i Claudi Aguiló i els respectius estudis professionals (H Arquitectes i dataAE) han obtingut el 1er premi de la categoria A1, obra nova construïda, per la Residència d’Estudiants de l’escola. Els mateixos estudis també han obtingut el tercer premi en la categoria d’obra no construïda per un projecte a la UAB.

Amadeu Santacana, també professor d’aquesta escola ha obtingut tres premis: el tercer d’arquitectura efímera per l’exposició Camps Invisibles, el primer d’obra no realitzada per l’edifici Dewey i el primer de difusió per l’article “Icebergs”.

Finalment, Eduard Callís, membre del grup de recerca HABITAR, ha obtingut un premi juntament amb Guillem Moliner per la plaça Campdenmas, d’Olot.

Link: