Sou a: Inici / Hemeroteca / Metodologia BIM

Metodologia BIM

Acte conjunt sobre la metodologia BIM dimecres, 26 de novembre, a les 18,30 a la sala d’actes
Metodologia BIM
El club CECOT d’innovació i tecnologia i la ETSAV organitzen un acte conjunt sobre la metodologia BIM (Building Information Modeling). Aquest acte serà el dimecres vinent, 26 de novembre, a les 18,30 a la sala d’actes de la nostra escola.
L’acte comptarà amb tres ponències breus de tres actors diferents relacionats amb el BIM: un professor de l’escola, en Genís Àvila, que parlarà de la representació arquitectònica a l’ETSAV, un consultor d’estructures, en Miquel Rodríguez de Static Ingeniería, que presentarà el procés d’implantació de la metodologia BIM al càlcul d’estructures, i n’Albert Sierra, responsable d’AEC per Ibèria de l’empresa AUTODESK, que parlarà de la revolució del BIM i la seva afectació empresarial al món. Seguidament es realitzarà un col·loqui.
L’acte és obert però és recomanable fer la reserva a l’adreça Montse.Astals@etsav.upc.edu. Us adjuntem el programa que ha elaborat el club CECOT.

Per més informació: http://butlleti.cecot.org/m/af591758d2424f7b87c64129796a9084/99C535DC