Sou a: Inici / Hemeroteca / Lliçons d’arquitectura i sostenibilitat: l’exemple del Park Güell

Lliçons d’arquitectura i sostenibilitat: l’exemple del Park Güell

Conferència del professor Albert Cuchí a la Università 'Kore' amb motiu dels 10 anys d’existència de l’entitat i en el marc de la doble titulació que s'inicia el curs 2015-16
Lliçons d’arquitectura i sostenibilitat: l’exemple   del Park Güell
imatge: da Silva, Cuchí, López, Albareda

El prof. Albert Cuchí –director del Màster Universitari en Intervenció Sostenible en el Medi Construït– impartirà el dia 30 de març, a la Facoltà di Ingegneria e Architettura de la UNIKORE, una lliçó sobre el Park Güell com a exemple d’arquitectura i sostenibilitat.

El director de l’ETSAV, prof. Víctor Seguí, també assisteix a la jornada en representació de l’escola. Tots dos han estat convidats amb motiu de l’obertura del 10è curs acadèmic de la universitat italiana.

El proper mes de setembre, la UNIKORE i l’ETSAV inicien una col·laboració acadèmica que portarà al doble títol de Laurea Magistrale in Architettura i Grau d’Estudis en Arquitectura als estudiants que escullin aquest itinerari formatiu. Aquest doble títol permetrà als estudiants de l’ETSAV accedir a l’examen d’estat italià d’arquitecte i/o d’enginyer de l’edificació.

L’acte acadèmic serà introduït pel President del curs de Laurea Magistrale, prof. Francesco Castelli, i tancarà la sessió el Director de la Facoltà, prof. Giovanni Tesoriere.

+info: http://www.unikore.it/index.php/home-facolta-ingegneria-architettura-e-scienze-motorie