Sou a: Inici / Hemeroteca / PFCs ETSAV exposats al COAC Vallès

PFCs ETSAV exposats al COAC Vallès

PFCs ETSAV exposats al COAC Vallès

La Delegació del Vallès acull des del 6 de maig fins al 29 de juny, l'exposició "Un projecte final de carrera avui - 2 PFC's de l'ETSAV".

L'activitat d'una escola és el reflex de l'espai temporal que ocupa. L'escola d'arquitectura no ha restat impassible a la crisi que ha travessat la professió els últims anys. Contràriament al que es podria imaginar, l'escassetat ha intensificat el debat sobre allò que és essencial en l'arquitectura, ha fet molt més interessant la mirada de l'arquitecte cap al seu entorn, ha multiplicat els vincles entre societat i escola, desplaçant-la del núvol en què vivia cap a una realitat no sempre agraïda.

+info: https://www.arquitectes.cat/ca/PFC-reflex-ETSAV