Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs de fotografia «Retrat de l'ETSAV»

Concurs de fotografia «Retrat de l'ETSAV»

Convocatòria oberta al col·lectiu d'estudiants, professors i personal d'administració i serveis, amb l'objectiu de posar en imatges les activitats i la vida universitària al campus de Sant Cugat.
Concurs de fotografia «Retrat de l'ETSAV»

29 d'abril de 2016

L'Escola d'Arquitectura del Vallès convoca la primera edició del

Concurs de fotografia digital «Retrat de l'ETSAV», primavera 2016

Objectius

L'ETSAV convoca un premi de fotografia digital amb l'objectiu de posar en imatges les activitats i la vida universitària al campus de Sant Cugat. El concurs s'adreça a tota la comunitat d'estudiants, PDI i PAS.

Les imatges han de poder copsar la diversitat de les activitats que es duen a terme durant el curs acadèmic a l'escola, com els tallers de projectes i arquitectura. les presentacions i les sessions participatives, les conferències i exposicions, l'activitat de recerca i els projectes de 'learning by doing', així com tots aquells episodis quotidians o extraordinaris que es considerin significatius.

Bases de participació

Cada participant ha d'elaborar un reportatge fotogràfic, integrat per un mínim de 5 imatges i un màxim de 15, presentat sota un lema. A banda d'aquest lema general, cada imatge s'haurà d'identificar amb un títol o número d'ordre.

Podran concursar-hi tots els estudiants matriculats durant el quadrimestre de primavera de 2016, en qualsevol dels títols que ofereix l'escola, així com el PDI i PAS adscrit al centre durant el mateix període.

Les fotografies han de tenir una resolució òptima per a ser visualitzades a la pantalla i poden ocupar un màxim de 10 Mb cadascuna.

El darrer dia per a presentar el reportatge és el 20 de juny a les 14:00 hores. Els reportatges es lliuraran en suport digital a l'oficina de l'Àrea de Suport Institucional (sra. Montse Astals). En el lliurament s'inclourà un sobre tancat, identificat únicament amb el lema, que contingui el nom de l'autor o autors i una adreça de correu electrònic de contacte. Un cop esgotat el termini, les obres presentades seran publicades al web de l'ETSAV i s'exposaran al vestíbul de l'escola fins a dues setmanes després de conèixer la decisió del jurat.

El jurat estarà presidit pel Director de l'ETSAV i en formaran part un membre de la Junta d'Escola, un professor/a de l'escola, un membre del PAS i un/a estudiant, tots ells amb coneixements suficients de fotografia. Els membres del jurat no podran participar en el concurs.

Es preveu un primer premi per al millor reportatge, consistent en una càmera Panasonic Lumix TZ70 amb òptica Leica i fins a dos segons premis, amb un import total dels premis concedits que no podrà superar els 500 euros. El lliurament es realitzarà en un acte públic durant el mes de juliol, en una data que serà anunciada prèviament. Addicionalment, el jurat podrà atorgar mencions a fotografies incloses en altres reportatges de manera individual.

El jurat es reserva el dret de declarar el premi desert. El veredicte del jurat serà inapel·lable. La participació en el concurs implica l'acceptació de les bases. Les qüestions no previstes en aquestes bases es resoldran segons el criteri del jurat.

Condicions d'acceptació de les fotografies

• El participant haurà de ser l'autor de les fotografies i aquestes hauran de ser inèdites. La participació en el concurs suposa l'acceptació d'aquestes condicions.

• Les imatges enviades no poden vulnerar la legislació vigent ni cap dret fonamental de les persones que hi participin i, en concret, no s'acceptaran continguts que vulnerin el dret a la intimitat de les persones, que difamin o que tinguin una clara intenció manipuladora de la realitat.

• El jurat podrà desestimar aquelles imatges que consideri inadequades pel seu contingut. La supressió d'una fotografia no serà motiu per a desqualificar la resta del reportatge.

• No s'acceptaran fotografies fetes amb clara intenció publicitària de cap marca, producte o associació.

• No es pot vulnerar, en cap cas, un dret de propietat intel·lectual, industrial o qualsevol dret exclusiu que pertanyi a tercers.

Drets de propietat intel·lectual

El fet de participar en el concurs comporta l'acceptació i el consentiment per part del participant dels següents punts:

• El participant autoritza l'ETSAV a la publicació de les fotografies presentades a concurs, hagin estat o no premiades, amb el deure de fer sempre menció explícita de l'autor de les mateixes.

• L'ETSAV pot fer un ús no comercial de les imatges, publicar-les en els formats que estimi més adients i incorporar-les en el seu web o en actes de divulgació i promoció institucional.

Política de protecció de dades

L'ETSAV, vetllant en tot moment pels principis que regula la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, només recapta de manera obligatòria les dades imprescindibles per al concurs, garantint en tot moment les mesures adequades per a aconseguir la seguretat i la integritat legalment previstes per a cada tipus de fitxer.

Tota la informació i les dades de caràcter personal que l'usuari faciliti en aquest formulari han de ser pròpies i certes. L'usuari és l'únic responsable de les manifestacions falses o inexactes que faci i dels perjudicis que causi a l'ETSAV o a tercers per la informació que faciliti.

L'ETSAV tractarà les dades conforme a la legislació sobre protecció de dades vigent en cada moment, garantint la confidencialitat i el respecte dels drets dels participants.

Podeu adreçar consultes a: o bé trucant al 934 017 860.

arxivat sota: ,