Sou a: Inici / Hemeroteca / Responsabilitat ambiental i social. L'ETSAV a RTVE

Responsabilitat ambiental i social. L'ETSAV a RTVE

El programa «A punto con La 2» ha emès un reportatge dedicat a l'arquitectura davant el canvi climàtic a partir de diverses actuacions realitzades des de l'Escola del Vallès.
Responsabilitat ambiental i social. L'ETSAV a RTVE

21 juny 2016_

La plataforma PAuS, el prototipus Ressò, construït per al concurs Solar Decathlon Europe 2014 i instal·lat al barri de Sant Muç de Rubí, així com diverses actuacions al barri de Les Planes de Sant Cugat —la ruta Ringo Rango, el projecte Pas a Pas i el prototipus Eco SDE 2012— han estat reunits en aquest programa divulgatiu com a exemples d'innovació experimental en el camp de la construcció eficient i amb responsabilitat social, vinculades a un sistema docent innovador basat en l'experiència directa, on l'estudiant participa amb una implicació total.

A punto con La 2 - Espacio Vital - El calentamiento global y la arquitectura

En el reportatge hi participen els professors Coque Claret i Daniel Calatayud, i els estudiants Martí Obiols i Bernat Colomé, ja titulat, com a representats d'un nombrós grup d'estudiants i professors que han participat i participen en aquests projectes. El programa està conduït per l'arquitecte Guillem Augé.