Sou a: Inici / Hemeroteca / Festa dels TAPS

Dimecres, 11 de gener 2017, 15-20h a la Sala d'Actes de l'ETSAV
Festa dels TAPS

19 desembre 2016

Des de la Delegació d'Estudiants i la direcció de l'ETSAV us conviden a la "FESTA DELS TAPS" que es celebrarà el dimecres 11 de gener del 2017 de 15 a 21h a la Sala d’Actes.
L'objectiu de la trobada és que tots els TAPs i Màsters de l'Escola puguin ensenyar els seus treballs i d'aquesta manera millorar el coneixement que tenim d’allò que es fa a l’escola.
La idea és que cada taller/ TAP / màster tingui 10 minuts per presentar els treballs realitzats. Dins d'aquest temps la presentació és lliure. Seria esperable una presentació acordada entre estudiants i professors. Hi haurà un grup de convidats format per un ex-estudiant, un ex-professor, un arquitecte reconegut i un professional extra-arquitectura reconegut que comentaran la feina feta.
arxivat sota: ,