Sou a: Inici / Hemeroteca / 4t Networking Talent Day

4t Networking Talent Day

Dijous, 9 de febrer 2017, a la sala Àgora i sala polivalent de l'aula Màster, al Campus Nord de la UPC (Barcelona)
4t Networking Talent Day

17 gener 2017

Per quart any consecutiu s'organitza el Networking Talent Day (NTD), un espai d'oportunitats laborals ideat per posar en contacte empreses i el talent generat per la UPC.

L'edició d'aquest any tindrà lloc el dijous 9 de febrer a partir de les 9h al Campus Nord i reunirà una trentena d'empreses vinculades als àmbits de coneixement de la UPC.

L'NTD és una jornada on el networking és el principal actiu, a través del qual titulats i estudiants de màster i doctorat poden conèixer de primera mà les particularitats del món empresarial relacionat amb els seus sectors professionals. Així mateix, els participants poden descobrir els perfils professionals, les competències i aptituds més sol·licitats actualment pel mercat laboral.

Més informació: https://alumni.upc.edu/networking/networking-talent-day

arxivat sota: ,