Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs estudiants: disseny stand en estructura d'acer

Concurs estudiants: disseny stand en estructura d'acer

Convocatòria pel disseny d'un Stand en entructura d'acer pel Barcelona Building Construmat 2017. Data de presentació de projectes: 10 de març 2017
Concurs estudiants: disseny stand en estructura d'acer

26 gener 2017

L'Associació per la Construcció d'Estructures Metàl·liques, ASCEM, participarà en un stand de 110m2, a la pròxima edició de la Barceloona Building Construmat que es celebrarà al recinte firal Gran Via de Barcelona del 23 al 26 de maig de 2017.

ASCEM ha obert un concurs per a estudiants d'enginyeria i arquitectura d'universitats espanyoles, per dissenyar el stant en estructura metàl·lica. La data límit de presentació de propostes: 10 de març de 2017.

El disseny ha de ser representatiu de la construcció en acer amb la finalitat de fomentar el seu ús en el sector de la construcció.

Més informació: http://www.ascem.org/noticias-y-actualidad/noticias-de-ascem/157-concurso-estudiantes-diseno-stand-en-estructura-metalica-

arxivat sota: , ,