Sou a: Inici / Hemeroteca / 20è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

20è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

Oberta la presentació de candidatures per l'edició 2017
20è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

7 febrer 2017

El Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, de caràcter honorífic, té com a finalitat incentivar l'excel·lència de la funció docent mitjançant el reconeixement de la bona docència. El premi té periodicitat anual i se n'estableixen dues modalitats:

Modalitat 1. Premi a la trajectòria docent, otorgat a professorat de la UPC que hagi destacat en docència i sigui conegut entre la comunitat de la UPC per dur a terme una docència excepcional.

Modalitat 2. Premi a la iniciativa docent, otorgat a professorat de la UPC o a equips docents de la UPC que hagin desenvolupat, els darrers anys, algun projecte docent amb èxit.

Més informació: http://www.upc.edu/consellsocial/ca/premis-del-consell-social/premi-upc-qualitat-docencia

arxivat sota: ,