Sou a: Inici / Hemeroteca / Projecte Òrbit: del caos circulatori a l'ordre

Projecte Òrbit: del caos circulatori a l'ordre

Alumni de l'ETSAV creen Òrbit, sistema intel·ligent per a la gestió del trànsit, per fer ciutats més eficients i sostenibles.
Projecte Òrbit: del caos circulatori a l'ordre

4 març 2017_

Els ex-estudiants de l'ETSAV Elisabet Farré i Pau Campaña fan néixer ORBIT, un programari analític per a la gestió del trànsit en municipis de baixa densitat mitjançant el monitoratge intel·ligent dels semàfors. El projecte aposta per ser implantat a Sant Cugat i ja ha rebut diversos guardons, com ara el tercer premi del concurs Ideas Making Point, de la Fundació Caixa d'Enginyers, dotat amb 3000€. A l'equip se'ls ha afegit un enginyer d'obres públiques amb estudis de mobilitat i gestió del trànsit amb l'objectiu de continuar investigant i invertint per millorar la mobilitat amb semàfors intel·ligents.

Més informació: https://arcitec.blog.upc.edu/caos-circulatori-lordre/

arxivat sota: