Sou a: Inici / Hemeroteca / Els Premis Europeus Mies 2017, vistos des de l'ETSAV

Els Premis Europeus Mies 2017, vistos des de l'ETSAV

Ara que es coneixen els 5 finalistes del EU Mies Award 2017, és el moment de fer un repàs de la presència de l'ETSAV entre els projectes seleccionats.
Els Premis Europeus Mies 2017, vistos des de l'ETSAV

5 maig 2017_

Només queda pendent conèixer qui serà el guanyador del EU Mies Award 2017. D'entre els 5 finalistes seleccionats, no n'hi ha cap equip del nostre país. No obstant, en aquesta edició del concurs, diversos despatxos integrats per professors i estudiants de l'ETSAV hi han tingut un paper que ens agradaria destacar.

Entre la llista de 356 nominats —dels quals 14 són equips catalans— hi trobem 110 Habitacions, edifici d'habitatges al carrer Provença, Barcelona, de MAIO (María Charneco; Anna Puigjaner; Alfredo Lérida; Guillermo López); la recuperació del sistema de rec de les hortes termals, Caldes de Montbui, de CICLICA (Marta Serra; Elena Albareda; Jordi Calbetó), que ja va obtenir el Premi Europeu Public Space 2016; el projecte Ressò, Rubí (equip RESSÒ - ETSAV), format per estudiants de l'escola; i la Casa 104, Granollers, de HArquitectes (David Lorente; Josep Ricart; Roger Tudó; Xavier Ros), premiada a la ‘XIII BEAU’ Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme, entre altres reconeixements.

Aquest darrer projecte, signat per HArquitectes, ha estat seleccionat en la llista de 40 finalistes al premi EU Mies Award 2017; l'únic equip català finalista, juntament amb Bonell i Gil per un edifici d'habitatge col·lectiu per a gent gran.

L'enhorabona a tots els equips per la qualitat dels treballs realitzats!