Sou a: Inici / Hemeroteca / Eleccions a director, primavera 2017

Eleccions a director, primavera 2017

22 maig 2017_

Nomenament del nou Director

El proper dia 30 de maig, a les 10:00h, el Rector de la UPC, prof. Enric Fossas, farà efectiu el nomenament del prof. Albert Cuchí com a nou Director de l'ETSAV, en una cerimònia pública a la sala d'actes de l'escola, en la que també hi intervindrà l'actual Director prof. Víctor Seguí.

L'acte donarà pas a la conferència de l'arquitecte i professor Xavier Vendrell, director en funcions del Rural Studio de l'Auburn University, Alabama, USA.

Albert Cuchí (Barcelona 1957) és arquitecte per l'ETSAB (1983), doctor arquitecte (1994) i professor titular d'universitat en el Departament de Tecnologia de l'Arquitectura. La seva activitat es dirigeix a la recerca en les relacions entre l'arquitectura i l'exigència de sostenibilitat, tant en la generació d'aquesta nova visió sobre el camp de treball de l'arquitecte com en la generació d'instruments que permetin aplicar-la.

És director del màster en Intervenció Sostenible en el Medi Construït, MISMeC, professor del màster en Ciència i tecnologia de la sostenibilitat, MCTS, i de l'especialitat Arquitectura, Energia i Medi Ambient del màster MBArch. És membre fundador de l'agrupació Arquitectura i Sostenibilitat del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, membre fundador de GBC España (capítol espanyol del World Green Building Council), membre del Grupo de Trabajo para la Rehabilitación GTR, i és o ha estat assessor de diverses institucions, entre elles del Govern de la Generalitat de Catalunya i del Govern Espanyol.

Ha dirigit o co-dirigit 15 tesis doctorals a la UPC, al Politecnico di MIlano, al Politecnico di Genova i a la Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto, FAUP.

10 maig 2017_

Proclamació definitiva de Director

Esgotat el termini per a la presentació d’impugnacions als resultats de les votacions del passat dia 3 de maig, sense que se n’hagi presentat cap, queda proclamat director de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), el professor

4 maig 2017_

Proclamació provisional de Director

D’acord amb l’article 76 del Reglament Electoral de la UPC, es proclama Director/a el candidat o candidata que obté més de la meitat dels vots ponderats a candidatures emesos vàlidament (els vots en blanc no es poden considerar vots a candidatures emesos vàlidament).

Atesos els resultats de les votacions del dia 3 de maig, consignats a l’acta corresponent, queda proclamat director, amb caràcter provisional, el professor

ALBERT CUCHÍ BURGOS

Presentació d’impugnacions als resultats: des de dijous 4 i fins a les 12h de dimarts 9 de maig (*)
Proclamació definitiva de Director: dimecres 10 de maig

(*) Tots els documents d’impugnació als resultats hauran de passar pel Registre de l’Escola, en els dies fixats i dins l’horari usual del Registre (10-12h)

Nombre de vots obtinguts per cada opció i per cada sector

Sectors i pes per cada sector

PDI

Permanent Doctor

PDI

Resta

PAS

Estudiantat

Opcions de vot/pes 51% 14% 11% 24%
Albert Cuchí Burgos 16 28 15 52
Vot en blanc 6 3 7 11
Vots vàlids 22 31 22 63

Vots nuls

- - - 1
Vots emesos 22 31 22 64
Vots possibles 30 90 31 881

24 abril 2017_

Proclamació definitiva de candidats/es

Queda proclamada amb caràcter definitiu la única candidatura a Director presentada:

7 abril 2017_

Proclamació provisional de candidats/es

El Secretari de l'ETSAV ha tramès avui la proclamació provisional de candidats/es a Director/a de l'ETSAV. La única candidatura presentada en el període establert en el calendari electoral és la següent:

ALBERT CUCHÍ BURGOS

D'acord amb el calendari, es poden presentar impugnacions entre dimarts 18/4 i divendres 21/4 (fins a les 12h), ambdós inclusius. Les eventuals impugnacions s'hauran de presentar obligatòriament al Registre de l'ETSAV. La proclamació definitiva de candidats/es es farà dilluns 24/4 i la campanya electoral començarà el mateix dia.

[Informació a la intranet. Requereix autentificació]

arxivat sota: , ,