Sou a: Inici / Hemeroteca / Training-Lab Barcelona 2017

Del 3 al 7 de juliol a Barcelona
Training-Lab Barcelona 2017

25 abril 2017

FULANG-CHAND és una plataforma de comissariat cultural d'investigació, reflexió, promoció i difusió de trobades entorn al món de la imatge, l'arquitectura i el paisatge contemporanis.

Actualment estan duent a terme un Training-Lab que tindrà lloc el pròxim mes de juliol a partir de la idea de '(E)stats d'Equilibri', basat en les transformacions i colisió de models en què ens trobem inmersos, els seus punts de fricció, indeterminació, coexistència i projecció. En altres paraules; el taller reflexionarà sobre els estats d'equilibri en què es troba la professió i el sector de l'arquitectura, en una època de canvi i incertesa, però plena de possibilitats de desenvolupament que s'exploraran mitjançant noves metodologies i eines actualitzades.

El taller s'estructura en cinc jornades a manera de càpsules d'aprenentatge teòric-reflexiu i pràctic-experimental, estructurades en tres parts. Els escenaris en els que es pretenen desenvolupar aquestes trobades, com arrancada a cada una de les jornades, serien espais inhabituals per aquest tipus de foros, que continguin algun tipus d'alteració de la seva gradient espai-temporal que, d'una manera o una altra, projectin influència atmosfèrica a la sessió, com per exemple una de les plantes de la Torre de Collserola de Norman Foster.

1. Sessió teòrica d'inmersió i activació del coneixement

2. Deriva-town sobre escenaris reals proposats

3. Sessió de taller dirigit, conferència magistral i debat participatiu

El taller està impartit per varis ponents internacionals del món de l'arquitectura entre els que destaquen:

- Mark Wigley, decà de la Facultat d'Arquitectura de Columbia, NY

- Andrés Jaque, professor a la Facultat de Columbia i professor visitant a la Facultat de Princeton, NY

- Iñaki Ábalos, professor de la Universitat de Harvard i catedràtic de la ETSAM, Madrid

- Carme Pinós, arquitecta principal de l'Estudi Carme Pinós a Barcelona

Més informació: https://www.fulangchang.com/